Happy Birthday, Alifah Ilyanaa :) 

Assalamualaikum, semalam birthday aku. Act nak update semalam tapi tak sempat dan internet semalam memang mencabar keimanan aku. Hihi, aku happy sangat sangat :) Terima kasih sangat sangat siapa yang wish okay. 
 Thanks Ibu, Ayah, abang, adik 

Thanks sangat sangat kt Najwa, Jia, Jaja, Ziela, Qiela, Iecha, Ahten and Ekin. Me love you Poreberrr and bella awak tak wish kite pun, Tapi tkpe awak kan kat asrama :')


 Thanks Jaja :* Me love youuuuuuuuuuuuu :) Teringin nak tengok video tu balik :p 

  
Thankyou, Jia. Me love youu :D

Thanyouu Pateng, Me love youu :)







Thanks Semua :) 

Semalam satu hari, aku asik kena bahan dengan dyrang semua. Happy sangat sangat, dyrang gila gila malahan terlebih gila, sebab tu aku sayang dyrang. satu hari asik gelak jeeee. Hmm. Lepastu aku, najwa, ziela, ahten stay back skolah. Ingatkan nak g koko then pkul 3.30 ktrang semua nak balik. Hahahahaha.  Dah lama kan ktrang tak lepak sesama kan kan. Dulu setiap hari jumaat, lepak flat dulu main futsal. K ini bedekah, hahahah. Lepastu g makan then pergi cc lepas tu g lepak dekat taman besar. Ingat? Lepastu tahun lepas, ktrang pergi buka puasa tu, Lol kelakar. dah lah puasa lepastu boleh pulak kutuk orang kan? Hahahha :p Jahatnyaa korang ni. 

Malam tu aku call jia, Hihi rinduuunyaa. Bahagianyaa awak :p Hahahhaha.

Lots of Love,